
En aquesta sessió es donaran pautes de detecció de tendències i aquells valors i actors de l'entorn que no cal perdre de vista per dissenyar productes o serveis d'èxit.
Informació tota ella valuosa per polir, fer una volta de rosca -o fins i tot descartar- la idea de negoci inicial, amb l'objectiu de posar en marxa projectes realment alineats a les oportunitats de negoci del moment.
Per això, abans d'emprendre, és fonamental fer dos tipus d'anàlisi:
- De mercat: competidors, hàbits del consumidor, proveïdors...
- De tendències: cap a on es dirigeix la societat, la tecnologia, la innovació...
La sessió se centrarà en l'explicació pràctica de les eines Tendències Clau i Forces del Mercat i de l'Entorn de la metodologia BIK Startup amb la intenció que agents i emprenedors aconsegueixin obtenir-ne els millors resultats, atès que de la feina feta amb aquestes eines depèn en gran part l'evolució reeixida de qualsevol projecte empresarial .
Aquesta iniciativa s'adreça als agents de l'ecosistema d'emprenedoria i projectes emprenedors .
Es pot inscriure visitant la notícia original .