
Els mitjans per sol·licitar-ho són per DNI electrònic, Certificat digital, Clau pin o Clau permanent. Un cop emplenats tots els documents de tramitació es rebrà al seu mail una comunicació de l'Ajuntament per poder-la descarregar i tenir accés a la notificació. Ricardo Recuero ha destacat que des de dilluns passat ja s'han emès 237 certificats de manera telemàtica amb aquest nou servei municipal de padró digital.
CERTIFICATS D'EMPADRONAMENT
SISTEMA AUTOMATITZAT (per als mateixos interessats)Un cop rebuda la sol·licitud, en un termini aproximat de 15 minuts es genera i s'envia a la bústia electrònica del ciutadà el certificat d'empadronament o comunicació amb el resultat de la consulta. Aquest tràmit només el pot sol·licitar el mateix interessat i no tenen en compte la documentació aportada . En cas que ho vulgui sol·licitar un representant haurà d'utilitzar el sistema manual indicat al punt següent. Actualment estan disponibles els certificats següents:
IMPORTANTAls certificats d'empadronament col·lectiu es requereix que tots els membres del full padronal hagin signat i presentat el full de cessió de dades , perquè apareguin els seus noms i cognoms al certificat. Si encara no ho heu fet, podeu fer-ho en el següent tràmit i sol·licitar el certificat col·lectiu quan rebeu la comunicació que s'han realitzat els canvis (en 2 dies laborals aproximadament). EST23 - Presentació del formulari de cessió de dades per emetre certificats d'empadronament. |
SISTEMA MANUAL (per a representants)S'haurà d'utilitzar aquest tràmit per a:
A causa de les comprovacions que cal fer en aquests casos que han de ser realitzades per empleats públics la demora en l'emissió de certificats per aquest sistema és de diverses setmanes. Per accedir al tràmit genèric manual premi el següent enllaç: |